Härlig dag

Tjohoo...^^ Vi har varit och ätit frukost och jag är fortfarande på skinande humör. Det är så härligt ute :) Så varmt i luften, jag får lust att sova ute inatt. Det kanske blir lite kallt?!!
har tagit lite bilder nu på kvällen, blev inte så jätte många men några. Alla hästar har ett fönster i boxen som står öppet nu när det är så varmt ute. Några stod med huvidet utanför så då får man ju passa på att fota lite. Alla kom inte med för de ville inte titta ut, Briar bla...^^
Mia fick också vara med på ett hörn eller många hörn. Hon posar överallt^^. Sen kom kissarna med på bild också, de hörde att vi var utanför stallet och kom farandes ut i stallet i hopp om att man ska kela och klia lite på dom.

Imorgon är det torsdag, det har gått fort. Fast ibland känns det allt som att det går för långsamt!! Iallafall så börjar vi som vanligt klockan sex imorgon och sen är det samma arbete som vanligt.  Sen är det fredag och helg, men vi jobbar ändå eller på söndag jobbar jag och Mia halva dagen var :) Skönt! Kan man slappa halva dagen^^ Jag kommer nog ta morgonen så jag får fortfarande gå upp samma tid men man kan ju alltid gå och lägga sig :)

Det är faktiskt vad jag ska göra nu...SOOVA!!! Ska läsa lite bloggar först men sen ska jag sova :)
Tänkte bara dela med mig av lite bilder först^^

                                                   
Mia skulle äta  grekisk yoghurt med flytande honung, men de va visst inte så gott som hon kom ihåg. Så den blev dekorerad istället ^^


Mia och Okeanos



 
Mia somnade på en bänk...^^



Mia drömde att hon blev en påfågel...^^



Sen blev de en kissig påfågel...^^



Stallets små kissar :) Trosan och Lillan^^ Fina namn eller hur? :P

KRAM OCH GODNATT<3<3
Allmänt | |
#1 - - Dessan:

Roliga bilder:D<3

#2 - - Anonym:

vilka snygga bildeer NOT..

Upp