Kvällsridning och Nattbad!

Hej igen alla nattsuddare!!^^
Eller är de bara jag som sitter uppe vid den här tiden??

Jag tänkte bara berätta att jag har haft en mysig kväll med glass i hamnen med Mia och Dess. De blev en ordentlig glass med massa gott på^^ Sen blev klockan åtta och vi tyckte det var dags att åka till stallet. Lite sent kanske men de är så varmt på dagarna så de är varken kul för oss eller hästarna att rida då! Vi kom nog ifrån stallet vid kvart i elva tror jag och åkte då ner till sjön och tog ett kvällsbad! Fast inte jag, hihi!! Pappa har smitat mig med badkrukesaken^^ de är ju svinkallt i vattnet och jag går nästan aldrig i vattnet om de inte är sol ute. Nee usch!! Inte kallt vatten, de går inte.Haha!

Det är väl kanske bäst att jag går och nanar du då! Börjar åtta imon :( Fast bättre de än att jobba 14-21!! För de är en sjuukt seg tid!! Har ni märkt att varenda gång jag skriver sjuukt så blir de med två u?! Anledningen är att de ska dras ut lite så man verkligen fattar att de är sjuukt!! Haha, kanske behöver sova nu!

Gonatt^^

Allmänt | |
#1 - - HERMELIN:

va bra ! jodå , superbra !



haha jaa den var jätte läskig !;)

#2 - - Bea:

sv: Jodå det är bara bra med mig:)

- tack så mycket, har en vanlig digitalkamera , kameran heter Kodak easy share C913

#3 - - Lottie:

Åh vilken fin header du har, du gillar hästar va? Jag med iaf :D<3

Upp