Jag har världens knäppaste vänner :P

Jösses vilka vänner jag har....raparna flyger hit och dit medans vi andra försöker jobba. Elina rapade nyss alfabetet!! Fräscht !!! ^^
Nu är jag jätte snart klar med Foder uppgiften, det har kommit en del saker emellan. Nu är det inte långt kvar...så skönt^^ har ungefär 1,15 minuter innan vi slutar så jag hinner nog börja på den andra VG-uppgiften...har hunnit med att skriva Praktikuppgifter som skulle lämnas in så snart som möjligt...duktigt :P^^ Ska ju till Tullstorp med Mia och Sanna, kommer bli superkul ^^...

Har pratat med mamma nu med, de är på väg hem från ängelholm! Det har gått bra, men Lex har jätte ont i muggbenet så nu blir det ingen ridning förrän smärtan är borta...han ska bli av med den där skiten nu ! Blodprovet var fint så ingen infektion :)

Nu ska jag fortsätta jobba :)
Tjottilutt !!

                                
Allmänt | |
#1 - - Dessan:

Många fina bilder på Lex man hittar i din blogg;)Jag glömmer ju bort att läsa den men nu ska jag ta tag i livet och göra det;):D

#2 - - ylle:

haha rappa alfabetet e inte alla som kan;) det e min lilla egovning ;) <3<3

Upp