RIX FM FESTIVAL

Okeey!!!

Jag är hemma och ska nu berätta för er vad jag hade för mig igår^^ Jag var på RIX FM FESTIVAL!!!!!  Och jag hade så otroligt himla sketans jätte väldigt mega kul!!! Helt allvarligt så tror jag de va längesen jag hade så kul :)

Vi började dagen med arbetsdag, plocka sten,städa hinderparken och rensa ogräs....Super kul...NAAT!!! Sen åkte vi hem och fixade iordning oss och vid fem åkte vi in till stan. Hade planerat att åka in till A6, men bussen gick inte som vi ville så vi hann inte innan de stängde. Istället plockade Tobbe upp oss och vi åkte till Mc Donald´s. Vi hade kommit igång redan då!! HIttade på massa roligt. Jag och Elina var duktiga och åt sallad^^ Testade den nya shaker salladen, Grekisk med fetaost och oliver och såna där goa grejer. Skiita gott :) Och självklart den obligatoriska glassen efter de. Sen slutade de hela med att Elina sköt is och jag skulle försöka fånga isbitarna som hon spottade ut i en mugg. Gick inte riktigt som planerat, fångade en och en annan fick jag i pannan. Hmm...mysigt!!

Sen fortsatte vi ner mot stan igen och vandrade ut på piren där vi mötte min bror som så snällt hade tagit med en tröja till mig. Klantigt att glömma hemma ^^
Konserten började vid åtta och de var ett himla drag när artisterna drog igång.  Men Elina,Mia och Dessan var de inget drag på för de lämnade konserten väldigt fort. Tråkmånsar!! Tur att jag har Fia. Henne hittade jag där i folkmassan och vi stod och hoppade,klappade,skrek och sjöng till musiken ända till de tog slut :)

Resten av kvällen hade vi jätte skoj!!^^

                      
                                          Elina,Dessan och Mia mellan sjön och tivolit :)
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Och jag plockade upp dessan o elina en sväng i polon så vi åkte en runda till på stan o då såg vi ludde så han sprang o hoppade in i den rullande bilen!

#2 - - Dessan:

Kul hade vi:D<3<3<3

#3 - - Dessan:

Hahha ellan har kommenterat över om du undrar;)

#4 - - Ida:

Du har en väldigt fin blogg :)



du får gärna rösta på mig som veckans blogg om du inte redan har gjort det, vore jätte gulligt av dig!:)

Nr 1 Idas lilla blogg :)

Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

Upp