Bilder från gårdagen!!



Vi körde Twister och Tippa kände att de var något för henne^^



Tippa vann självklart första omgången och kände att hon ägde alla så hon skulle ge de andra en chans^^ Nissen i mitten kom in lite halv packade med ölen i handen! Hur ska de här sluta?



Oj, oj nu börjar de bli jobbigt!



Ajdå vems fel var de? Inte nissen i mitten iallafall, de klargjorde han för alla runt omkring... Sen började diskussionen om vem som vann och Elina längst till höger tyckte att eftersom alla ramlade åt hennes hål som var ju hon i backen sist^^ Oh jisses, vi säger att jag vann!! perfekt...:P

De var dom bilderna jag hade från igår^^ Någon mer finns de men de blev inte jätte bra. Var lite dålig med kameran igår...

Allmänt | |
#1 - - Leia ♥:

Hehe, djuren är roliga :D

#2 - - Minnie:

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie

Upp