Love the picture!

Ska börja med att svara på två kommentarer: Ellan jag kan fixa det åt dig ;) och Dessan jag längtar också, händer alldeles för sällan ^^ Och jag har världens mysigaste grej till Elvira :P

Så tillbaka till förmiddagen! Hästarna har varit inne i en vecka nu och de går mycket smidigt att fixa stallet på morgonen, ytterligare lite byte från spån till torv i några boxar och lite smörjning och sadlar och träns. Är hemma nu en stund för att äta och vila lite men ska upp igen till halv fyra för att hjälpa till vid lektionerna. är lite smått lycklig över att Elina är hemma igen och tillbaka i stallet. Fattas bara Dessan också! På sätt och vis! ^^ Roligare om du är där men jag kan behålla hästen :P

Hadebästgummihäst! :)




Allmänt | |
#1 - - dessan:

Det låter toppen. Visste inte att Elina har kommit tillbaka. Vad härligt jag saknar er jätte mycket!!! Vi som sågs varje dag innan och nu en gång i månaden typ. Det känns helt knäppt... Men snart är jag tillbaks hoppas jag, saknar att rida jätte mycket.

#2 - - dessan:

Juste älskar bilden hur frän som helst;)

#3 - - N:

cool bild!

#4 - - Anonym:

uppdatera din BLOGGGGGGGGGGGGGG

Upp