Pållen

Jahopp, måndag eftermiddag! Har jobbat förmiddagen och är nu ledig, läckan går lektion idag så har tyvärr ingen häst att rida. Så nu sitter jag i min säng och funderar på vilka program har jag missat som jag måste kolla samtidigt som jag kollar igenom och fixar lite bilder.
Hittade några från när jag var ute och red med syrran och Ebba. Tog en chansning och hängde på mig kameran, men läckan är ju så snäll så det gick ju alldeles galant!:)






Allmänt | |
#1 - - RETARD RIDERS :@:

Tjo! Glöm inte att kolla in på Sveriges bästa hästblogg! Den mest växande för tillfället :) RR- Retard Riders! :D

#2 - - Mikael:

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

#3 - - manda:

vilka mysiga bilder :) bloglovinbyte? :)

#4 - - RETARD RIDERS :@:

Vill NI/DU få er blogg länkad inför flera hundra läsare? Var då med och delta i "Veckans Retard" på RR! Ni får dela med er av en klantig Retard-historia inom hästväg! Vi är en växande hästblogg som bara tar mer & mer plats! För mer information, gå hit!-



http://retardriders.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-veckans-retard.html#comment

#5 - - vira:

Hej fin blogg, följ gärna mitt sommaräventyr som turridningsguide i England från start :)

Upp