Helgen

Skulle skriva lite på datorn och lägga in lite bilder som jag tagit under dagen här men datorn sa ifrån. Inget funkade. Super långsam och tråkig. Så jag hade inte tålamod till att vänta. 

Hur som helst så har vi haft jätte fint väder i helgen. I fredags så gick jag och mamma tillsamans med Mia till en quizkväll. Vi vann bakifrån sett. Så svåra frågor så det inte är sant. Men vi hade kul ändå. 
Igår hoppade jag in extra och jobbade i glasskiosk några timmar och när jag kom hem fanns det grillat på bordet. Hade sällskap större delen av tiden på jobbet. Mia hade inget annat för sig så hon var hos mig några timmar ovh tog även med sig lunch. 

Idag har varit bäst väder. Runt 20 grader och strålande sol. Tvättade mopparna i morse och damsög även övervåningen innan jag och Mia mötte upp Elina för att åka till Dessan och grilla. Så vi satt ute och åt och hade jätte mysigt. Har lekt i massor med barnen såklart. Spelat boll, gungat, åkt rutshekana ( hur tusan stavas det? ) och lekt i sandlådan.
Haft en jättefin dag. Imorgon är det jobb igen men börjar nio så lite sovmorgon!:)

Ha de gott!!
Allmänt | |
Upp