Tillbaka till måndag

20 grader var de när jag slutade jobba idag så åkte hem och tog med mig pappa ut på en promenad i skogen. Hela 2,5 km gick vi, haha! Så duktiga!! Älskar att va i skogen, speciellt när det är fint väder. 
Efter promenaden plockade vi ihop en fruktsallad med vaniljvisp. Hade till och med i lite proviva blåbär! Fruktsalladsoppa helt enkelt. Urgott! Hittade ett nytt lös te på Maxi igår, Green tea med ananas och mango. Luktar massa mango bara man tänker på att ta fram påsen. 

Inte nog med det så har jag börjat kolla på Big bang theory från början. Är på säsong 1 avsnitt 7 änsålänge. Har lite kvar att kolla. Finns åtta säsonger! 

Nehepp börjar nio imorgon så ska kolla lite till innan jag säkert somnar medans ipaden fortfarande visar big bang theory. 

Nattnatti:) 



Allmänt | |
#1 - - Lollo:

blev de ngt godis till mig? :):* såå mysigt att gå ut i skogen och umgås med pappa, jag ser allt framför mig:) kraam på er <3

Upp