Slut på ledigheten

Då var vi hemma igen. Helgen på Öland har varit jättebra och ingen av oss ville åka hem men jobba måste man. Som alltid är vädret som bäst när man ska åka hem, typiskt. Men snart är det midsommar och då ska vi tillbaka och förhoppningsvis är vädret super bra då också. 
Vi var hemma runt kvart i åtta och då skypade jag med syrran ett tag innan jag slängde in en tvätt och åt lite kvällsmat. Borde slängt in tvätten direkt när jag kom hem egentligen för nu får jag hålla mig vaken till tolv så jag kan hänga upp den. Surt för mig, kommer hålla mig vaken men så bittert att hänga tvätt sen. Finns det något tråkigare? Städar hellre än tvättar. 
 
I morgon är en vanlig jobbdag, 9-18. Men på tisdag bär det av till Stockholm för arbete resten av veckan. Ska bli kul, hoppas på fint väder. 
 
I lördags var jag iväg en sväng och kollade på ponnytävling. De hade meeting och hade sammanlagt över 650 starter under helgen. Snacka om att de hade långa dagar på banan^^
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp