En måndag

Hejhopp! 
Har jobbat tio timmar idag. Började vid åtta med ett möte innan vi körde igång med bakning och packning. Efter fyra veckor är jag nu igång med mitt vanliga arbete. Alltså packa godis m.m och inte sitta på kontoret och skriva om produkterna. 
De är bara fyra veckor kvar tills sommarschemat börjar också. Tiden går så fort! Ska bli kul. 

Efter jobbet så han jag bara parkera bilen och sen kom kusin Edwin och inspekterade den. Överlåter all tvätt och polering och ja vad han nu vill göra med den. Bättre att någon som tycker de är kul får göra det. Hoppas det blir av snart bara. Stod ett tag och pratade och sen kom han på att han bakat banansockerkaka, så raskt flyttade vi oss till den. Om den var god? OJA!! Grymt god. Men helt nöjda var vi inte så vi traskade vidare till Mia där hon dukat upp fika och te. Inte alls en dålig kväll. Och bättre blir det! Brorsan har lagt in två säsonger Big bang theory på min ipad. Ska kolla tills jag somnar. Börjar nio i morgon så ett tag till kan jag vara vaken. 




Jag och Edwin på Antons konfirmation. 
Allmänt | |
Upp