Träningstorsdag

Nu går ögonen nästan i kors. Supertrött. Tack för att det snart är helg! 

Eftersom det är torsdag idag så ligger jag här med trötta muskler. 30 minuter spinning och 75 minuter core har kroppen fått utstå idag, som alla torsdagar egentligen. Lite svettigare träning idag och den lär kännas på lördag. Kanske tur att jag ska träna i morgon igen, mjuka upp träningsvärken.

Hahah, mamma hade lagat fisk hemma idag. Inget konstigt alls men vad var det för fisk? Mina träningskläder hängde på tork och det är ju precis vid köket. När jag tog på mig dem sen så kände jag att något luktar typ fisk. Så spinningen körde jag och kände hela tiden lukten. Hade sånt flyt att Mari hade med ett linne hon tänkt ge till mig för att hon själv inte kunde ha det, det tog jag på mig till coren. 
Min handduk luktade till och med fisk. Hahah, måste tvätta! 

Förövrigt är träningen ännu roligare nu när större delen av gänget har hakat på :D

Nu har mina armar somnat så bäst jag lägger ner mobilen. 
Nattigonatti :)


Allmänt | |
Upp