Gott Nytt År

Gott Nytt År på er! 
Jag har inte skrivit på hur länge som helst men ändå har jag två stycken som varit inne idag för att kolla läget. Vilka är dessa trogna läsare, haha? 
 
Äntligen är det 2016. Lämnar mer än gärna 2015 bakom mig, inte det bästa år vi haft men 3 månader i Spanien var en höjdpunkt.
Jag är ju tillbaka i Sverigeland, har liksom missat det där inlägget. Det känns bra att vara tillbaka och träffa alla nära och kära men jag avundas ändå lite de som återvänder till Spanien för att fortsätta studierna den 4 januari.
Jag funderar redan på nästa sak att göra, jobb, studier, resor.... Framtid, framtid, framtid!
 
Det ända jag är helt säker på detta år är att jag SKA åka till London. Det har varit min nummer 1 destination hur länge som helst men jag har aldrig varit. Jag har varit på andra sidan jorden, flugit 28 timmar till Australien men 1,5 timme till London verkar svårt att få ordning på. 
I år ska det ske och jag får väl åka sjäv om det ska vara så.
Mitt enda nyårslöfte i år! 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Clara Edvinsson:

London är fantastiskt! Åk dit!

Upp