Utrymme saknas

Jag har en hel del bilder som bara ligger och väntar på att få visas upp men vet ni varför detta aldrig händer? Min dator är proppfull, det går inte att ladda in fler och absolut inte redigera. Det stör mig något oerhört och därför händer aldrig något.. Måste ta tag i en lösning men när jag inte riktigt vet hur jag ska lösa saker låter jag bara tiden gå. Jätte tråkigt! Därför står det bara stilla här. Jag har ändå fotat två bröllop den senaste månaden och resebilder från både usa och spanien finns. 
Det kommer kosta pengar, inte kul men bara att göra om jag tänker fortsätta använda kameran kanske.
 
 
Den här charmknutten har jag träffat idag då vi åkte till stallet och kollade på dressyrtävling. Mysigt sätt att spendera en söndagförmiddag. Han har fått gå ut på bete nu och dessutom fått sin fina sommarfärg-super orange. Av den beskrivningen kan man också förstå att jag nu postat ett gammalt foto av min lille plutt.
Allmänt | |
Upp