Min födelsedag

Idag är min födelsedag och den har jag firat på ett lugnt sätt. Jag bjöd hit familjen på middag, tyvärr kunde ju inte syrran vara med för hon bor en bit bort. Vi ska ändå åka till henne i helgen så vi kan fira lite då. Jag fick en grå matta av mamma och pappa som jag är super glad över. Det blev så mysigt med den vid soffan, så perfekt. Dessutom fick jag krämer och tvål av brorsan och hans tjej som doftade så jäkla gott.
När jag vaknade i morse så hade Anton ( min kusin som är tillfälligt inneboende) lämnade en chokladkaka och en liten lapp. Bästa Jezzy hade varit och lämnat en present på dörren när jag kom hem från skolan. Så fint!

I skolan hade vi studio hela förmiddagen och photoshop hela eftermiddagen. Väldigt rolig dag! De var så fina och sjöng för mig på fikat.

Allmänt | |
Upp