Gäsp...

Jag är mega trött och orkar egentligen inte skriva något, men de gör jag ändå!! Efter skolan idag åkte jag direkt till stallet och hade stallpass åt syster...de gick bra!! Har också hunnit med att leka med några av barnen och skriva min projektplan....duktiga mee ^^ Gummistövlarna kom på diag med, var ute med foder i hagarna och de var så super lerigt . Fötterna försvann ju ^^...

Lex var trött efter den långa resan och han har nu en blå strumpa men kollar man nära så är det ett blått bandage...Imorgon ska han få gå själv i en torr hage,  viktigt med torr hage. Lätt att hitta...nej!! Men de fanns en ...^^

Har hunnit äta kvällsmat och kollat tv med syster...Nu ligger jag i sängen och läser bloggar och lite annat...men ska nog sova nu, Är som sagt vääääldigt tröötter...^^

Gonatt<3

                                                           
Allmänt | |
#1 - - lolllllllo:

sexyy bild

Upp