30-31/5

Igår tvättade vi stallet från 9-15, men då var allt inte färdigt. Det tar sån nedrans tid att skölja rent stallet. Efter det åte syrran och ja hem och åt och kollade på film innan ja var tvungen att åka till stallet igen för att kusens omslag på hoven hade åkt av. Det var bara till att lägga ett nytt, men det var så skönt väder så jag hade kunnat sitta i hagen hela natten. Jag kom till och med sent till Gossip Girl :P Shit vilken final! Irriterande att vänta hela sommaren för att se fortsättningen...

Idag har jag varit närmre 9 timmar i stallet med en paus på 30 minuter då jag var hemma och åt. Tränade en häst, skrittade ut syrrans häst, borstade min, som för övrigt varit hos hovslagaren idag och de kommer nog bli bra i tassen ^^ Sen har vi små pillat med en hel del, fyllt gångarna med spån m.m. Tiden bara rinner iväg när det är så härligt väder ute, skulle kunna vara i stallet dygnet runt :P

Nu ska jag sova ville bara få med dessa två dagar :)

Allmänt | |
Upp