fredag igen!

Är ledig idag :) Min lediga dag brukar vara tisdag men det blev ett byte till idag istället. Sov riktigt länge idag och åkte sen till stallet och skrittade ut en sväng på läckan. Hann klippa en annan kuse också så hon inte slipper svettas som en gris när hon arbetas. Varför säger man svettas som en gris? Bara en fråga, för grisar svettas väl inte?eller? ^^
En annan väldigt intressant sak är att jag precis har duschat! Ska iväg och dansa ikväll ^^ Haha ska bli kul, sen måste jag sova i min brors lägenhet inatt så lille totti slipper vara ensam. Människan har åkt till London!! Dit ska jag också en vacker dag, och nu menar jag vacker dag. Vill inte ha regn! :P

Lite små ledsen är jag ändå, jag har räknat med att få hem kläderna som jag beställt idag eftersom bla, nelly sa det! Men nej, vart är dom? Har inte fått något :( Va fasen ska jag ha på mig nu då? Måste tänka om!



                                                lille Totti ^^

Allmänt | |
#1 - - dessan:

Hoppas det var kul att dansa och att Elin blev nöjd:)

Upp