Tävling och festival




Jag hade en tanke på att ta med mig kameran för att kunna ta lite coola bilder  på artisterna. Men eftersom de har regnat en del idag så vågade jag inte det utan lämnade den hemma. Det fick jag ångra, inget regn och jag blev bitter för att jag inte kunde fota. Så nästa gång får ta med en påse att lägga kameran i ifall det skulle regna. Bättre att ta med sig den än att ångra det senare. 
Jag och Jessie var på Rix Fm Festival men det kanske man redan har förstått från bilderna. Bäst var utan tvekan Molly Sanden. Gåshud när hon körde nya låten Freak! 

Annars har jag idag varit i stallet och hjälpt till på tävling. Har suttit i domarbåset och skrivit protokoll och sen mest varit sällskap i speakerbåset de sista två timmarna. 
Nu är jag hemma i Jessies stuga. Vi har precis kollat på The Other Woman, en vansinnigt bra film. Liten galen och kul. Värd att se! 

Imorgon väntar mer tävling. Godnatt :)
Allmänt | |
Upp