Hotellfrukost

Vi började vår morgon med hotellfrukost, hur lyxigt är inte det? Det var ingen maffebaffe frukost men det kändes ändå lyxigt. Älskar att äta frukost på hotell. Någon mer? Typ alla...
 
Vi var på mamma och pappas hotell vid tio och satt där i två timmar ungefär innan vi följde dem till bussen så de kunde åka till flygplatsen. 
Den här veckan har gått så snabbt, känns som de kom igår. Väldigt kul att de kom och hälsade så vi fick visa hur vi har det. Nu ses vi om några veckor igen, puss på er.
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jennifer:

Åh hotellfrukost är ju så gott!!

sv: hahah jag tyckte inte heller om det första gången jag provade! men nu har jag lärt mig hur man "tillagar" det för att det ska smaka gott. Har man i mandelmjölk eller vanlig mjölk blir det inte lika gott som med kokosmjölk.

Svar: Jaha då får jag kanske ge det en ny chans :D
Linnea

Upp