Jisses vad jag babblar^^

Hola!!

Jag är sketa trött för jag har hållt igång hela dagen. Ridit två dressyr pass på skolan idag, Chatall och Clemens. Mysiga hästar, tjocka är dom också men supermysiga att rida. Sen fick vi lite info om estetisk verksamhet som ska börja till hösten. Ville välja musik men musik kretsar mest ruunt lucia och de känner inte jag för. Därför kommer jag nog välja Bild, då kommer vi måla både på papper och dator. Photoshop!! Me like^^ Synd bara att de finns sjutton platser så de är inte säkert man får plats!! Sjuukt!!!

Mia var snäll idag och körde Mirre och Sofia till stan när vi slutat och GÖÖTE vad folk de var där!! De är ju marknadshelg och sen blir det extra av allt för att Rix Fm Festival är imon. Wohoo^^ Längtar, ska bli sketa skojs :)
Sen drog vi vidare hemåt för jag skulle jobba tre timmar så Mia släppte av mig. Måste lära mig mitt nya sommarjobb^^ Jobbade fram till fem och klockan sex skulle jag träna. Alltså sitta i sadeln kvart i sex. Men de gick inte så bra för jag kom till stallet kvart i sex. Men jag hann ändå för allt blev en aning försenat...

Och slutligen!! Jag var hemma kvart i nio, värmde maten som fanns kvar till mig. Hämtade kamera,dator och toblerone. Nu sitter jag fortfarande här vi matbordet med min toblerone som mamma så snällt köpte när hon var i tyskland igår ^^ Funderar på om jag ska lägga mig för jag är jätte trött!! Helt trött i kroppen efter denna dagen och jag måste vara igång imon.
Först arbetsdag sen Rix FM!! Wohooo^^

Kankse inte hinner blogga imon. För lat för att gå upp extra tidigt på morgonen och sen åker vi så fort vi är klara med arbetsdagen. mot stan och Rix Fm Festival^^

Gonatt<3

                                     

Visst är de en bra bild? De ser ut som jag tänkt äta kyckling och sås men de ligger faktiskt ris på tallriken!! Så de blev faktiskt Kyckling,ris och tzatziki...
Allmänt | |
Upp