Fullt upp...

Har varit upptagen ett tag med olika grejer!^^ Åkte till stallet strax efter förra inlägget och red en sväng i skogen med min kusin, Eddie! Sen var tvätten färdig när jag kom så hur tråkigt de än är var jag tvungen att hänga upp den och sen fastnade jag framför tv:n med middan och kollade på WC Dressyren från Globen. Parzival hette hästen som vann och den var gudomligt fin, lite lik Lex faktiskt^^ HAHA xD Nja, lex ser ut som lurvig shettis mot den där^^ Min knubbis<3

Nu sitter jag vid datorn och arbetar med projektet, elina är i telefonen och vi försöker få ihop de här. Skit jobbigt men vi lyckas nog! Har godis att äta på så allt blir mycket bättre, snälla pappa som köpte med sig de hem till mig^^<3



                            Adelinde Cornelissen- Parzival

foto: Roland Tunholm
Allmänt | |
#1 - - Linn:

händer det något kul till veckan ?? :)

Upp