Lite krasslig dag!

Har fått lämna data jobbet nu i två dagar och har istället varit ute i butiken och packat godis. Väldigt skönt att jobba med kroppen igen och inte bara sitta i en stol hela dagarna. Hade den varit skön så hade det varit en annan femma. 
Men någon timme innan lunchen idag började jag må sådär. Fick ont i huvudet och blev öm i halsen. Kände att kroppen tappade fart också. Så när jag hade slutat så åkte jag förbi Ica och hämtade ut paket åt mamma innan jag for hem. Fick slänga på mig tjocktröja och lurvstrumpor och lägga mig under en filt. Fick byta ut den mot duntäcket sen för att jag frös så. Tog en tablett också som gjorde det lite bättre. Men nu kanske den börjar gå ur. Har gått från att frysa till att vara väldigt varm och lite huvudvärk har kommit tillbaka. 
Tror säkert att jag mår bättre i morgon. Det brukar vara så. Peppar peppar* 


Allmänt | |
Upp