Kisse

 
När vi var i Altea och hade tagit högst upp ställde jag mig vid ett staket med mur. Ni vet sen känslan när man ser något röra sig i ögonvrån och man tänker att det är en orm eller liknande som ska äta upp en? Inte? Det var bara en kisse denna gången. Hur söt? Den smällte in fint på muren så märkte den verkligen inte och jag hängde precis över den. 
Nog om intressant fakta!
 
Onsdag kväll alltså. Jag sitter och tittar på Aladdin på Disney Channel det går i en lagom takt för att jag ska hinna med och förstå. Förutom att sitta här och glo på spansk tv har jag pluggat på papper då. Bästa är ju att tvn räknas som plugg då det är ett väldigt bra sätt att lära sig. De dubbar ju allt här vilket gör att alla program är super dåliga. Animerat funkar väldigt bra ändå för det blir inte lika tydligt. Finns ingen bättre Aladdin än Peter Jöback dock, han är Aladdin!
Vi drog också på oss träningskläderna för en promenad och klättring i trappor. Det tog lite mer än en timme. En dusch på det och skype med Mia. Där har vi vår dag.
Alicante 2015, Allmänt | |
Upp