Hooked

Bilden är så värdelös men nu lägger jag upp den ändå. Ursäkta! Det här har vi festat på denna lördagkväll och jag ska berätta vad det är innan ni kollar för länge och blir äcklade. Först ut pizza med mozzarella och pesto. Tyvärr köpt då vi inte har ugn och kan göra den själva. Det bruna med ost är chili con carne. När jag och mamma hälsade på Lollo i Atlanta så introducerade hon det här för oss och idag när vi gick i affären så råkade vi gå förbi en sådan burk och grabbade tag i den. Äts såklart med tacochips. Till detta dricker vi självklart iste. Är helt hooked på det. 
 
Något annat jag är helt hooked på är youtube. Har hittat in på sminktutorials. Det är så kul! Får massa inspiration och vill bara springa ner till Sephora här nere på stan och handla allt. Just i detta nu är faktiskt ett paket på väg hem till mamma. Hur lyckat att en sida lyckades ha rea precis nu och hur lyckat att jag sparade 670 kronor från originalpris när jag handlade? WIN! 
 
Vill ni också veta vad vi gjort idag? Nada! Okej lite, förutom youtube. Massa skype. Såklart Mia & Esther, mamma och pappa och nu ikväll resterande tre av mina fina underbara vänner. Älskar er och saknar er lite nu. 
Vi gick också en sväng till Plaza Mar, det tar ungefär 20 minuter. Lollo hittade äntligen en cardigan men bortsett från det så fanns inget att hurra för så vi handlade mat och choklad och gick hem igen. 
 
 
Alicante 2015, Allmänt | |
#1 - - Sara :

Låter galet gott!!

#2 - - Jezzy:

Och vi älskar och saknar dig! <3

#3 - - a n n i k a:

Mums!

Upp