Roadtrip på Öland

 
 
 
 
 
 
 
En liten roadtrip på Öland för att fylla ut dagen gjorde att vi hamnade vid en gammal fiskeby. Väldigt mysigt men vilken blåst. Där ska man inte hålla till på vintern. Jag älskar att åka! Bil, buss eller tåg spelar ingen roll bara det är långt. Så roadtrips ställer jag alltid upp på. Nu åkte vi längs havet på grusvägar i princip hela vägen och när den tog slut vid en liten hamn stannade vi där för lunch. Sa sedan Hej till Norra Öland och på vägen hem stannade vi på ett ställe som gjorde egen glass. Tillåt mig att säga Halleluja. Bästa glassen jag ätit! Kalas svårt att välja vilka smaker man skulle ta. Kunde inte bestämma om jag skulle gå efter färg eller smak. Blir lycklig bara jag tänker på det nu.
Allmänt | |
#1 - - Sofia:

Riktigt snygga bilder du tar!

Svar: Oj tack så mycket :D
Linnea

Upp