Student

Heeej! 
Sedan mitt senaste inlägg för bara någon vecka sedan så har mycket ändrats i mitt liv. Jag bor numera i egen lägenhet ( ja, jag har äntligen flyttat hemifrån #jagflyttadeinnan25årsdagen ), jag har börjat studera och min syster har flyttat fler timmar ifrån mig för att följa sin lilla dröm. 
 
Att min syster har flyttat gör att jag måste använda min blogg igen och dessutom så studerar jag foto och kommer ha massa bilder som måste användas någonstans! Kul.. Jag är så taggad och efter bara tre dagar i skolan trivs jag super bra och vill bara köra igång för fullt. Det är inte längre bara jag som springer runt med kameran och tar kort på allt. Jag har 13 nya kameratokar till vänner. I morgon börjar det på riktigt - först ut genomgång av Apple,Lightroom och lite sånt där.
 
 
Bild tagen från gårdagens fotouppdrag. Mer om det senare!
Allmänt | |
Upp