Lollo har snott bloggen!

Halloj folket! Ser att Linnea inte bloggade igår så jag kan ge er en snabbis på vad vi gjorde i går så får hon utveckla det lite mer sedan. Kort och gott så Hyrde vi cykel i Santa Monica och cyklade mellan stränderna, otroligt härligt måste jag säga! Tittade ju självklart runt på piren och gatan med alla små affärer också.

Men anledningen till att jag snodde bloggen är att jag måste få skriva av mig lite. VARFÖR BOR JAG INTE I LA? Asså jag skulle aldrig tröttna på det här, tänk att hänga nere vid stranden efter jobb och skola eller på lediga helger eller ta en hike på Hollywood Hills eller Santa Monica hike trail, titta ner på hela staden på kvällen från Griffithobservatory hur ofta man vill, glida runt i Beverly Hills och på Rodeo Drive bara för att spana in massa filmstjärnor och andra stjärnor för den delen, gå ut på kvällen för att umgås, ta en fika, en promenad vad som helst för allt är öppet länge i det här landet. I don't want to let Sweden down but.. LA is the city! Asså inte bara LA för LAs skull utan även det Amerikanska sättet att leva, jag älskar Atlanta massor också men LA är snäppet bättre! Visste inte att jag saknade USA så mycket innan jag faktiskt kom tillbaka, jag går längs gatorna och tycker att det känns normalt, som om jag gått här alla dagar i mitt liv, radion på engelska känns fullkomligt normalt och alla trevliga människor som pratar med alla, Sverige skärpning!! Dags att bli socialla. Det finns så mycket mer att skriva men vill inte uttråka er allt för mycket med min längtan att få bo här, tänker avsluta med att säga; jag eller vi njuter av varje sekund och om ni inte har besökt denna stad GÖR DET! Ni kommer inte att ångra er! Kraaaam på er:)

BTW om någon här inte vet så var jag Au Pair ett år i Atlanta om ni undrar varför jag böjar babbla om det helt plötsligt! 

Linnea hoppar nog in snart med ett annat inlägg ska ni se! Pöss! 






Allmänt, Los Angeles 2016 | |
#1 - - Lollo:

Ouups ett L för mycket på sociala där^^

#2 - - josephine Asplund:

Så fina bilder. Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kramar <3

Upp