Första dagen på studier

Hellu!
Long time no see. Bäst att jag använder min engelska nu när jag precis börjat studera detta. Fem veckor Engelska 6 på distans. Jag vill tro att jag ska klara det men lärarna sa tydligt att det är tufft att klara. Jag är dock dålig på att utmana mig själv så jag ser det här som ett första test. Anledningen att jag läser engelska 6 nu är för att jag bangade på gymnasiet. Började faktiskt kursen men sen skrämde läraren oss så att vi var säkert fem stycken som hoppade av direkt. Mycket dumt det är ändå något som man behöver för vidare studier.
 
För att komma igång ordentligt ställde jag klockan nu på morgonen och gjorde te och kaffe bara för att inse att redovisningsuppgifterna inte har släppts med anledningen av att de ska bytas. Istället har jag suttit och gjort diagnoser ( läsa information och svara på frågor ). 
Fortsätter en stund med det medans Lollo gör amerikanska pannkakor med blåbär. Lyx eller? Senare ska jag till stallet för att rida Silver. Så kul! Juni 2014 är senaste gången jag satt till häst har inte känt ett jättesug sen dess men nu har det börjat krypa på och då får man sno vänners hästar. Tur att de fortfarande har häst. 
 
 
Den här bilden gillar jag men den är beskuren och jag har någonstans på mina tre datorer ett original. Bilden kan bli bra mycket bättre så jag önskar så att jag kan hitta originalet. Troligtvis ligger den på datorn som är isär kopplad för att jag inte ville ha den på rummet. Eller ännu värre på min skadade hårddisk.
 
 
 
Allmänt | |
Upp