Florida dag 2

Idag vaknade vi redan vid sju då barnen kom igång då, vi är ju nu sju timmar efter så kan bero på det. 
Efter frukost och film tog vi en promenad på stranden. Ingen badade då vågorna var stora och det var kallt. Tyckte dock inte riktigt svenskarna! Vi sprang i vattnet samtidigt som vi aktade oss för att bli allt för blöta. Behöver jag berätta hur det gick? Såklart blev alla blöta även jag då jag följde med för långt ut och var inte tillräckligt snabb tillbaka. Sen satte vi oss ner och byggde sandhögar medans alla i tur och ordning provade på att flyga drake, en stor sådan. Stranden är jättefin, lång och sanden är helt vit. Kan tänka mig att det är rätt fint när vattnet är stilla och solen är framme. 
Idag har det regnat lite men det var värre igår. Tråkigt nog så lever inte The Sunshine State upp till sitt rykte de två dagar vi är här men vi får vara nöjda i allafall. 
Vi har under dagen också hunnit med poolen, det lilla nöjesfältet vi var på igår och outleten som ligger i närheten. Fick lite tid över innan middagen så alla åkte dit. Sedan mötte vi upp de vi lånar lägenheten av och åt på en typisk florida restaurang, Pampano Joe's. Seafood i mängder och härlig stämning mitt på stranden. 










Allmänt | |
#1 - - Natalie:

Åh älskar Florida <3

Upp