Hemma

Jag är så trött. Jetlag är så konstigt, jag kan nästan känna det som att jag är påväg att bli sjuk. Imorse när jag vaknade hade jag inte riktigt koll på vart jag var eller vad det var som lät. Jobbet gick bra dock men vid lunchtid blev det jobbigt, löste det med mat och kaffe. 

Vi började ju vår resa hem i söndags. Först åkte vi från Florida runt tio tiden och det tog 5,5 timme hem. Vi tog en dusch och packade i ordning på allt innan middag. Sedan åkte vi ut till flygplatsen 2,5 timme innan avgång. Flyget tog åtta timmar och vi lyckades sova halvkasst i 4-5 timmar. Hade sen en fem timmar lång väntan i London innan nästa flyg till Göteborg. Där hämtade mamma och pappa oss och vi var hemma runt tio. Trodde jag skulle somna direkt men var tydligen lite för pigg för det och packade upp istället. 

Vi har haft en super bra resa och är mer en nöjda. Min höjdpunkt är fortfarande när vi klättrade upp för Runyon Canyon och såg hela LA samtidigt som solen gick ner! 


Allmänt | |
Upp