Streetphoto

Hej!
Har hunnit med både Stockholm och Köpenhamn sen sist.

Jag var ju i Köpenhamn med klassen för att fota streetphoto. Vi var tisdag till fredag och sen åkte jag tåg från Köpenhamn till Stockholm för att träffa min syster över helgen. Super mysig helg!
Köpenhamn var fantastiskt och hostlet vi bodde på var kalas. Kändes som ett hotell, fräscht och härligt.

Nu går största tiden av dygnet åt till att gå igenom och redigera bilder från Köpenhamn och göra ett bildspel. Redovisning nästa fredag! Dessutom har vi lite andra uppgifter på sidan av- nu har vi att göra. Jag tycker bäst om att jobba på skolan så väljer oftast att sitta kvar där ett par timmar. Blir lätt att man hittar på annat att göra hemma annars. Jag verkar också ha tendensen att vara kvar bland de sista på skolan men vad ska man hemma och göra?

Har sovit alldeles för lite den här veckan och i kombination med allt vi gick förra veckan så är jag helt slut idag. Klockan är
åtta men jag tänker gå och lägga mig nu och sova länge. Imorgon ska vi på studiebesök - kuuul!

Allmänt | |
Upp